bajsbajsbajsbajsbajs

måste jag vara världens pinsammaste jäkla människa som någonsin existerat på denna jord? jag tänker inte säga vad jag gjórt, men det är då pinsamt och inte pinsamt - hahaha, utan pinsamt - döda mej någon jag vill inte finnas längre. om jag fortsätter på detta sätt så kommer ingen någonsin att intressera sej för mej! ja de handlar alltså om killar. världens stora gåta, men de kanske är så att jag har löst mysteriet. det kan vara så att det är jag som fuckar upp det gång efter gång.. söndag morgon hände en så otroligt pinsam sak att jag bara vill få det ogjort!! och nyss hände det också en pinsam sak med samma person. DÖDA MEJ. det var ju så mysigt i fredags, varför kan jag inte bara ta de för va de var och sen lugna ner mej lite. nu har jag alltså lyckats förstöra med en som är världens sötaste och jag blir så förbaskad så jag vet inte vad...

jag sov sammanlagt 8h den här helgen.. och när jag kommer till jobbet 11.30 på söndag så hinner jag bara jobba till 14 innan han säger att de är dags att sluta.. jahapp! jaja kom nyss hem nästan, har jobbat över idag också. fyfan vilket liv jag har.. känns inte som att jag har sovit på tusen år.

kära Gud, kan du SNÄLLA göra så att jag slutar snarka? det hade vart riktigt schysst. plus att jag skulle vilja sluta fucka upp saker och ting med pojkar som jag gillar.. skulle du kunna ordna det också så e du bussig :) AMEN!


amadeus är nog det mesta till pojkvän som jag någonsin kommer att ha. men han är ju söt också :) men han äter sitt bajs och de e inte särskilt fresh!


jaja nu ska ja åka och handla!


puss och bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0