omg vilken dag :O

hihi jag bestämde mej för att köpa karln som var kvar på djuraffärn :) det blev en amadeus-phineas iallafall :) skräckslagen liten snubbe säger jag då bara!

japp och självklart lyckas jag med något som bara jag kan lyckas med(?)....
när jag ska sätta in a-p i bilen så her jag honom i passagerar sätet och stänger den låsta dörren. går till förar sidan och kommer på att den dörren är ju låst! och nycklarna ligger vars? jo, inne i bilen !!!!!!
jag låste in nycklarna, mobilen och amadeus!!!

måste ju sett lagomt lustigt ut då jag, efter att ha lämnat djuraffärn glad, kommer tillbaka och ser helt förstörd ut.

"jag har gjort något fruktansvärt" (dom trodde säkert jag haft ihjäl djuret). så jag förklarar vad som hänt, halvt skrattande för att det var så otroligt korkat. ber att få låna telefonen och ringer till min bror som kommer och fifflar upp låset åt mej. tror aldrig jag vart så lättad  i hela mitt liv! haha stackars amadeus fick sitta helt själv i sin lilla låda i över en timme säkert..

men he ordne sä ti slut :)


                     puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha! oj, vilket äventyr. :P

2008-08-04 @ 22:25:16
URL: http://lovestain.blogg.se/
Postat av: Titti

Haha du är ju otrolig! Kunde du komma i helgen eller?

FÖresten så vill ja du svarar på min blogg ;P



Puss å kram

2008-08-04 @ 22:42:23
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0