onsdag

jag har inte så mycket att säga om idag faktiskt..

amadeus gäspade igår HAHA! de var gulligt :) och så bajsa han på mej också .. de var inte lika gulligt.

vart tog sommaren vägen? jag som hade sett fram emot den så himla mycket och nu är den slut! jag har ju för tusan inte ens hunnit vara med ju..

just ja! jag fick idag veta att jag är rik! haha okej inte rik, men rikare än vad jag trott iallafall! när jag blev anställd på mitt jobb så sa han som anställde mej att jag minst kommer tjäna 100kr / timme. okej de är ju bra tyckte jag och räkna med ca 110 kr / timme för att de är vad de brukar ligga på ungefär. sen när jag fick min lön så hade jag bara fått 87kr / timme!! så jag prata med chefen om detta och idag fick jag veta att min timlön ligger på 122kr / timme! så nu känner ja mej stenrik haha! jaja bäst att va försiktig och inte slösa allt för mycket. man måste ju spara också :) man vet ju aldrig vad som händer i framtiden.. kanske dör imorrn i och för sej, men jag tror jag vill hålla mej till positiva tankar!

 haft en bra dag annars då?
       
                                 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0