säg omelett :D

jag hatar att vara så  tankspridd.. de är jobbigt och tar en jäkla massa energi som man kunnat slösa på annat..

igår var en trevlig kväll :) jag och ante for till moster på middag :) gulle-barnet var där och jag fick lära mej att byta blöja :p haha! sen skulle dom till sjöbodan, så då for jag och ante och hyrde film! 5 filmer för 75! inte illa.. sen vart de kvantum för att köpa karameller och där träffa vi snygga ica-petra ;) haha hon var söt som vanligt.
sen bar de iväg hem till sikan för att se film och käka snarra :) de va nice.

jaja nu ska jag gå och fixa mej frukost/lunch och omelett står på menyn :) ha de bra!

                       puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0