skepp ohoj!

ïgår var de utekväll igen. inte riktigt kalas var jag men zara berg var full nog så de räckte och blev över för min del också ;p dorro var också en aning vinglig om man säger så. mia var nog lika halvnykter som jag, men ja måste säga att de vart en lyckad kväll allt som allt ändå :) både mia och dorro "got lucky" tror jag.. hahaha! inte jag dock men de e okej. gick hem och gosade med ami istället :) var faktist inte så intresserad av karl igår . men de e ju så ja ahr tänkt de nu också . drick inte för mycke och gör dumma saker och sen bli ledsen. slut med de nu.

man kan faktist ha kul även om man e halvnykter.. inte i närheten av så kul som när man e kalas men man mår då bättre dagen efter iaf..

KOK :D söt! hahah han måste vi ju hänga med nån gång dorro, zara, mia :) puss på er och tack för en trevlig afton, även om de började med en del bjäbbande :p

jag vill också åka båt på havet.

            ha de bra! puss


Kommentarer
Postat av: Dorotea

ahha nej inte "got lucky" ;) dör också för bjäbbandet i början :D JAG VILL INTE VARA MED OM VI SKA HA DEN REGELN!!!!!!!!! :D kok <3

2008-08-31 @ 19:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0