julen :)

i tisdags så var de lilla julafton med familjen! då öppnade vi alla paketen för att vi är hos mormor på julafton och de är ju bara jobbigt att ta med grejerna dit, plus att vi inte har tid att öppna dom på morgonen innan vi far dit.

hur som helst så fick ja då de ja hade önskat mej! playstation 2 med singstar och guitar hero, en guldig dammsugare, presentkort från vila (av tobbe o samira) och så lite mer grejs! blev dock inga skridskor men de visste ja redan att de inte skulle bli.

sen var vi hos mormor igår då. åt, åt och åt typ... men så brukar de ju bli på julen :) sen när vi kom hem så satt ja mej och lira lite guitar hero innan ja gick och sov.

idag är de juldagen vilket innebär utgång. men först så kommer släkten hit och käkar så de blir stan sen :) men samira kommer ju hit och äter och de är hon ja ska va med ikväll så de blir bra! och kusinerna ska ju också ut och dom kommer också så de kan bli riktigt kul dehär :) hoppas bara allt går bra med utgången...

jaja nu ska ja städa lite och duscha osv.. sen hade ja tänkt träffa titti en sväng också ju nu när hon är i sikan och allt :)

hoppas ni haft en bra jul allihopa!

puss

Kommentarer
Postat av: Titti

Nuu du har du en del att berätta för mig tösen min! ;) Bara att ringa! harkel



Gu va skoj med guitar hero och singstar! Vilka skivor fick du?



Kul att du kom förbi, mindre kul att du råkade ramla in mitt i julklappsöppningen då det inte tyvärr blev du och jag prio ett!:)



puss!

2008-12-28 @ 18:00:25
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0