vägledningscentrum

ska ja till imorrn och prata om mitt kanske framtida yrke som ambulanssjukvårdare. vet dock inte vart de är, så de blir att fara i tid så man har tid att yra omkring lite :p

idag blir nog en lugn dag. imorrn blir de fullt upp. först vägledningscentrum, sen lunch med petra och katta. sen ska ja träffa sandra och kanske laga middag med henne :)

annars så händer väl inte så mycket i veckan .. samira far till sthlm och gbg några dagar och hon har sagt att jag får vara i lägenheten under tiden om jag vill :) så jag får se hur ja gör. hade vart kul ju. dock less på att packa väskan :p

ska ta en fika med linda nån dag också! :)

måste ju börja köpa julklappar också för tusan :/  jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0