ännu ett jävulskap

idag innan vi skulle på stan så skulle jag, bara en snabbis, på akuten för att få nå salva till mina ögon. har nämligen ögoninflammation nu också. en snabbis trodde jag, men mina förväntningar krossades snabbt när vi mötte ett fullt väntrum med skrikande ungar och sjuka/skadade människor. "jaja" tänkte jag "kanske blir en timme eller nått då.." när en timme hade gått så var vi endast tre personer mindre i väntrummet så jag gick då och frågade hur många till som skulle in före mej. fick svaret fem, så då bestämde vi oss för att vi far en snabbis till gina iaf så kommer vi tillbaka om en timme ungefär. for till gina, köpte mej två sommrigt färgade t-shirtar. sen ville titti ha mat, så vi körde drive-in på max och sen fort tillbaka till akuten. vi kommer dit, hinner knappt sätta mej när innan en gubbe kommer in och säger mitt namn. TUR!!! det var skönt må ja då säga!

nu väntar en kväll framför tv:n. lite snacks och myspys :)

jag har lock för öronen. jätteobehagligt måste jag säga.. otroligt jobbigt.

allt började i tisdags med feber och ont i skallen och nästäppa. sen har febern försvunnit, men nästäppan sitter kvar. sen fick jag lock i öronen på torsdagen som fortfarande är kvar, så jag hör inte så bra. sen fortsätter det bara:

ont i öronen pga locken.
ont i halsen när jag sväljer.
ont i tandköttet där jag drog ut visdomstanden, så jag kan inte bita ihop ordentligt.
täppt i näsan. kan inte andas när jag äter/känner ingen smak av mat.
ögoninflammation. kan jag snälla få bli bra nu??


igår bröt jag ihop pga ögoninflammationen. jaha ännu en grej som förstör tillvaron. jag orkade inte mer. trodde ju att jag höll på att bli frisk...


bajsbajsbajsbajsbajs!


heal me, i´m heartsick
                                                                                                                  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0