bajsväder

hm jag kan ju börja med att berätta att "J" lever för övrigt, han hade fått en rejäl hjärnskakning och de behövdes 6stygn till skallen, han blir borta en vecka ungefär... tråk! dessutom så får "D" semester imorrn också.. suck.

sen vill jag bara ägna en tanke åt skitvädret vi har.. kan de inte bara bli bra och förbli bra någon gång???

HAHA! såg de jag verkligen inte ville se idag.. plötsligt så hängde en bara där och jag visste inte vad jag skulle göra. gud så genant. nejdå han var verkligen inte blyg av sej..

har nästan blivit helt frisk nu! fortfarande liiiite lock i vänster öra och lite hosta och lite halsont, annars e de bra :)

imorrn blire godis och mys! lördag blir de släktmiddag på trället och på söndag blire mest troligt häng med pee-wee :) wiie :p

vad ska du göra i helgen?

                                  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0