blod överallt :O

idag på jobbet hände en olycka som jag är glad att jag slapp se. jag ska gå och hämta trucken och då står det två poliser där. jag frågar "D" vad dom gör här och då säger han att "J" har varit med om en olycka.. jaha tänkte jag, vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag väntar spänt på fortsättningen.

D: ser du blodpölen där?
jag: ehm..jaa..???
D: det är från hans skalle. han ramlade bakåt och slog sej i takstolarna.
skräckslaget utstötter jag ett högt "OH MY GOD!" lever han??
D: han fick en rejäl hjärnskakning. han var inte vid medvetande när ambulansen kom och hämtade han, typ 5 minuter sen.

jaha?

vad fasen säger man åt en sån här sak? på lunchen drar typ alla sina egna versioner.

"ah, asså jag var ju säker på att han var död"

men det tror jag inte.. isf så skulle vi nog veta de. får se om han dyker upp imorrn. hoppas det!


    puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0