fermeco

heter det nya placet som jag jobbar på !

första dan var helt ok faktist.. borrar en massa hål med hjälp av en stor maskin. lyfter en massa skrot typ ;p

stort minus var dock att dom inte hade nåt omklädningsrum för tjejor eftersom att det inte jobbar några bruttor dära .. så kommer jag och förstör allt :o får typ vänta tills alla män har dragit innan jag ska byta om så att jag, av misstag, inte skulle råka se nån penis i duschen :S haha läskiga penisar!

mina bihålor spökar igen och ja e så himla less på de... täppt i näsan och ont i huvudet. BLÄÄ.

lämna mej ifred. jag vill sova.

T

                                                                                                                                                                             Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0