game over.

börjar på ett nytt ställe imorrn, kommer aldrig ihåg vad det heter men det är då inne i stan iaf..

jag har alltså sovit hos mormor hela veckan fram till fredag! då åkte jag till boden, till titti och henrik. boden alive var det. fest också.

träffade T. det ena ledde till det andra och avslutades med tre pussar och ett " då hörs vi sen".... men när fan är sen?

jag har aldrig varit bra på att spela det här spelet och kommer nog aldrig bli de heller. för att ens orka vara med över huvud taget så tänker jag på att allting som sker, tar man lärdom utav. men gör man verkligen det? kan jag med säkerhet säga att det inte kommer hända igen? jag hatar spelet men jag älskar att spela det.. kan man säga så?

hur som helst så har jag ändå ingen aning om vad tusan jag själv vill med det hela. ibland önskar jag att jag kunde spå om hur framtiden ser ut. bara tjuvkika lite liksom. tankeläsare skulle ju inte heller vara så dumt att vara.

är det game over nu eller kommer han höra av sej igen?

jag tycker om dej T, oavsett om jag vill det eller inte. men jag gråter inte längre över killar som är dumma i huvudet. jag ångrar inte saker som har hänt, som inte går att få ogjort. finns ingen mening med det och det är då iallafall nått som jag har lärt mej!

                                                               puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0