midsommar

var en trevlig kväll igår. det var ja o titti o henrik o söder o magnus. hemma hos titti o henrik. i boden.
 
de började med grillning och sen blev de en prommis till godisarénan för att köpa lite dodis :9
sen blev det att skjutsa magnus till en fest i hampis där jag o titti stanna en stund. jag var väldigt nykter och chaufför för kvällen dessutom :) sen for vi hem o så 27 dresses. tyckte inte den var speciellt bra, men jag skyller detta delvis på huvudvärken jag fick. hur som helst så blev jag då bara irriterad hela tiden när de  hände nåt! sen värsta klysché-slutet...

jaja det var en trevlig kväll iaf och titti ska få extra cred för sina goda smörgåstårtor som jag alltid klagar på :p dom är faktist goda :) puss
  

Kommentarer
Postat av: Titti

Hihi :) Tack för en jättetrevlig Midsommar! Puss på dig!

2008-06-22 @ 02:43:31
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0