jag trodde inte det!

från måndag morgon till tisdag eftermiddag så var bp3a+b+c +en3 nånting (?) + priv + folk från skell, i Brändö. Detta var något som facket hade fixat åt oss, men när jag först fick höra att vi skulle någonstans(vi fick ej veta vart) så blev jag skeptisk o ville inte ens fara!

Men det gjorde jag ju iallafall och det ångrar jag inte en sekund! förutom några tråkiga "lektioner" om olika saker som har med facket att göra, så var det otroligt god mat! underbart sköna sängar och det var allmänt bara så himla trevligt! jag hade då jättekul iaf :)

nu när jag kommit tillbaka till civilisationen igen så känns det som att detta hände för en evighet sedan! och när jag väl var där så kändes det som vi hade vart där hur länge som helst! men det gjorde ju inte så mkt..

på vägen hem i bussen så började jag tänka på hur det kommer bli efter studenten. jag kan inte med ord beskriva hur otroligt mycke jag kommer sakna min klass! eller iaf dom jag hänger mest med haha :P jag hoppas vi kommer fortsätta att umgås efteråt också. så, Bp3a, I love you guys!


kommer bilder från resan på pixen nästa månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0