första advent

helgen blev inte ritigt som jag trott, men de hade ju vart tråkigt ned en förutsägbar helg, vilket de absolut inte var!

i fredags så var jag på thai garden med en massa brudar och käkade underbart god mat :) senfor alla en sväng till en som heter mona och sen blev de utgång på toxic. träffade en före detta klasskamrat som nästan aldrig är ute så de var ju trevligt. men för övrigt så var de en ganska så ointressant kväll faktist.

igår så blev de att sova halva dan, sen upp och duscha, äta när samira kom, sen sminka sej, sen for jag iväg till guldkusten för att hälsa på ett äng som hade fest! blev inte så långvarig där, drog tillbaka in till stan, for till en annan fest, sen hörde micke av sej så då for ja till den festen och sen tillbaka till den andra och sen for vi till kalles. där hinner jag vara i kanske en kvart, sen får jag höra nåt jättetråkigt och så blir jag ledsen och så for jag hem till samira och såg på sex and the city till kl 5 på morronen.  måste säga att de var riktigt sönt att få gråta ut ordentligt, vilket jag verkligen inte hade gjort tidigare.

idag blev de mer sex and the city, sen en sväng på skyltsöndan, sen mer s&tc. petra kom förbi en sväng också :) sen for ja på ica och köpte mamma mia! och glass så de är de som gäller nu :)

har även pratat med "han" idag och vi kankse ska träffas till veckan. ett litet framsteg iaf!

jaja nu ska ja gå och slappa!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0