i feel fu**ing wonderful

i fredags så var jag hos katta och såg idol ! där var de en massa folk :) petra, linda, johan, cilla, darling och kattas syrra . åt massor av fruktsallad och lite chirre blev de också .  sen bar de iväg till karln och sova där .

lördag så var ja på stan med brudarna och sen middag med samira och bettan . sen fest, vilket innebar alkohol för samiras del och ingen för min del ! men kalles blev de iaf :) var inte där så länge.. for hem till karln istället, som låg och sov. men han vaknade när jag börja pussa på han :) sen så har ja kommit hem för ett tag sen och har just käkat god hemmagjord pizza . ska nu hoppa i duschen :)

måste bara säga att jag har vant mej vid min hårfärg nu . de vart inte så farligt after all :)

har nog vart den underligaste veckan jag någonsin vart med om. men ja kan bara konstatera att ja mår skitbra!

de känns bra nu :)

 puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Glöm inte att Jesse-boy var där också! :)

2008-11-19 @ 11:57:59
URL: http://petraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0