nyduschad

idag har jag vaknat kring 13.00.. både skönt och jobbigt på samma gång faktist. sen har jag vart ut och gått en långpromenad med handis (en av våra hästar) i skogen. sen så har jag nu duschat och ska snart börja med maten. nämligen bara jag och ante hemma ikväll! pytt står på menyn så vi får väl se hur de blir :) får se om ja kanske far och sover i stan ikävll .. sen är de boden som gäller imorrn och stan på lördag :) haha såg i tidningen att ola ska va i småstaden på lördag, vill ju nästan dit och hälsa på :) var ju så trevligt sist jag såg han  ;) haha

jaja får väl se vad som händer . hur som helst så får ni ha de så bra, kära bloggläsare :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0