step back to reality

tjosan :) nu var de ju ett sedan jag skrev, så ja tänkte ta en snabb version av vad som hänt den senaste tiden!

fredag så var jag på kalles med micke, min nya vän :) jag hade askul ! dock så var de ju några insidenter som drog ner stämningen, men vi kom snabbt i form igen :) sen blev de veggi-burgare på max ! asgoda för övrigt :)

lördag så var de först middag med samira och cissi och sen for vi alla tre till mona på party :) sen blev de kalles där ica-gänget satt, däribland petra, som jag genast attackerade med en massa pussar. hennes arbetskamrat fick också en hel del pussar, men han sa att de var okej haha :p sen så träffade jag min bror där och hans kompisar. där fanns de med en kille som jag aldrig träffat förr och vi hade väldigt trevligt ihop :) sen så blev de att sussa och sen hem söndag för att fira farsdag ! paapi fick en tröja och en bok och nåt minne till datorn :) han blev väldigt nöjd med de. sen så hade han bakat en massa också så de vart extra trevligt :)

måndag, tisdag och onsdag så har jag vart med den trevliga killen från i helgen :) spännande och se vad som kommer hända där :) 

sen onsdagkväll så var jag med samira, malin och nån mer. satt på nodo och snacka en massa skit :) sen for jag och samira hem till henne och käkade pizza och såg på grey´s ! var egentligen tänkt att jag skulle hem på kvällen, men då började ju att snöa. så då ville ja inte riskera halka hela vägen hem, så de blev att ja sov hos henne :) och sen hem idag tidigt för att sköta djuren ! var förbi på ica och köpte då bla blonderingsmedel som jag hade tänkt göra nu snart :) kul och se hur de blir :)

har inte hört av sej ännu, så de är ju framsteg :) eller vad säger du, samira? :P

nej hörni, ha de bra! som fisken sa... eller alltid säger

 puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0