tröstätandet har börjat...

har just bakat en kladdkaka och tänker drämka mina sorger i bakelser och äckligt tjocka smörgåsar.. plötsligt har min aptit för mat kommit tillbaka. hoppas bara jag inte blir tjock(are) nu också till råga på allt :p

vill tacka alla mina stödjande vänner :) utan er fungerar ingenting.

jaja nu ska jag gå och tjocka mej och se på tv :) ska bli trevligt .

nyårslöfte: att inte dricka sprit så ofta. och när jag väl gör de, ska jag bara dricka lite. ska börja dricka alkoläsk istället. (lättare att kontrollera och minskar på minnesluckorna.)

Kommentarer
Postat av: Titti

Finns alltid här för dig gumman! Jag ska inte heller dricka så mycket det här året som kommer! Hade faktiskt tänkt dra ner på sånt eftersom det är så grymt onyttigt för kroppen och mitt röka minskar dessutom!

Puss och Kram!

2008-11-24 @ 22:07:54
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0