freak?

okej.. bara för att klargöra för alla som inte känner mej, men som ändå läser min blogg, så är det nämligen så att jag är en dramaqueen. saker jag säger och gör kan överdrivas och kan för andra personer finnas stötande. för detta ber jag om ursäkt och kan bara säga att jag nog inte ser allvaret i saker och ting som andra verkar se. kan inte heller påstå att jag bryr mej särskilt mycket om vad folk tycker föruton då de gäller personer i min omgivning som jag bryr mej om. detta är faktiskt en ganska självklar sak för mej, men kanske inte för andra, men jag kan tyvärr inte göra nåt åt detta.

och med detta sagt så skulle jag vilja ägna en tanke åt mina vänner. dom som, (även om det kan vara svårt ibland) trots mina brister och mitt konstiga humör, bryr sej och står ut med mej :) utan er hade de vart ute med mej!

sen så skulle jag även vilja tillägga att ni som inte känner mej, som bara har träffat mej, inte alls ens borde försöka förstå sej på mej. detta är nämligen en omöjlig uppgift om du inte har tänkt gå hela vägen och verkligen tänkt lära känna mej. 

jag sa ju att jag är en dramaqueen :) hihi

                                                                                                     puss

Kommentarer
Postat av: The Dramaqueen's Best Friend!

Tack! Ja nu ska du få en säng å sova i då du kommer och hälsar på!

Nu måste jag dock till Ikea och då lär ju inte Henrik hoppa av glädje iaf hahaha Jag vill så gärna ha samma träslag i gästrummet som jag tror kommer bli svart! Haha jaja vi får höras snart sweetie!



Snygg bild föresten ;) Heeting!



Puss & Kram!

2008-10-20 @ 21:58:12
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0