halloween

idag har jag vart på stan med petra och linda. sen när vi satt på subland så kommer mia också :) hon älskade kycklingsalladen som jag åt och var genast tvungen att beställa en egen :p

sen for petra och linda. dom ska ju till sthlm eller har farit nu, så dom hade lite brådis. sen gick jag och mia runt och jag shoppade en hel inför helgen.. ska ju nämligen på två-dagars halloween-maskerad-party! på fredag blir de marilyn monroe och på lördag blir de en häx-outfit som gäller :) najsigt blir de nog förhoppbningsvis.

efter stan så for vi tll katta och grattade henne på hennes 19 års dag :) och fika blev de också :) hihi

jappjapp så ha de så bra i helgen allesammans och var rädd om er :)

                            puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0