helgen

i fredags var jag hos titti i boden. de var trevligt! var ut på tc och blev bjuden på drinkar av nån engelsman vid namn james :) hihi de var kul. igår gjorde jag absolut ingenting efter att jag kommit hem.. skönt. de var ju ett tag sen... nästa helg blir också lugn då jag måste va hemma och sköta djuren . men de går nog bra :)

försökte mej på ett samtal med en viss i fredags och de gick ju som de gick... skrev ett sms till han sen och efter att han svarat så kändes de genast mycke bättre :) får väl se hur de mgår med dedär..


inte kär, bara betuttad.. VÄLDIGT.

                                                       puss

Kommentarer
Postat av: Titti

Tack för i helgen sweetie;) Hoppas du hade kul, det hade jag! Som vanligt då det är vi 2 gumman:) Puss å kram

2008-10-12 @ 14:02:41
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0