jag skulle ju jobba?

fick i fredags veta att jag sku jobba eftermiddag denna vecka.  på måndagmorgon ringer min chef och frågar "visst var du inte planerad denna vecka?" ehm.. ja i fredags så sa du ju då att jag skulle jobba efterm. "jaha va bra, då vet ja!" "går nämligen inte att komma in i systemet så jag har ingen aning om nånting.." okej!

jajja hursomhelst så far jag då och jobbar igår.. idag på morronen hade jag fått ett sms "blir inget accra idag, du är i resurs" översättning: du får vara hemma idag.

hmm.. skulle inte jag få jobba???? jaja jag måste då ändå säga att ja är liiiite glad att jag slapp. känner mej inte helt kry nämligen.. täppt i näsan och allmänt hängig.

btw så var de jättetrevligt i helgen :) fredag ¨så blev de lite öl-drickande och idol-tittande. ganska lungt. lördag for vi och shoppa och sen på kvällen blev de party :) kul kul!

tack för en trevlig helg brudar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0