svullofinger :o

var med om min första arbetsskada igår.. klämde fingrar i en maskin.. de gjorde jätteont! sen for jag till akuten och kolla om nåt var trasigt men de var de inte, så ja var som beredd på att fara tillbaka och börja jobba igen, men så blev de inte! min chef kom och hämta mej och sa att jag inte fick jobba nåt mer nu, utan är sjukskriven ett tag. så de var ju skönt! är alltså ledig idag och nu sitter jag här med petra :) vi käkar lite choklad :)

har shoppat som en tok dom senaste dagarna..  kul :)

petra är söt :) och snäll och bra på alla sätt och vis :)

jaja ha en bra helg allihopa. vet inte vad som händer för min del, men de blir nog säkert bra :) förhoppningsvis :)

     puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0