do a little dance, make a little love, get down tonight!

i don´t fall in love - i dance.

såg nyss på idol och jag må då säga att rysningarna var inte nådiga när jag hörde honom sjunga! nu kommer jag inte ihåg vad han hette men han var då bra och söt var han också. hoppas han går låååångt :)


imorrn vankas pyjamasparty. är dock party-dans sugen som fasiken så ja får väl se om de blir något sådant på lördag då kanske? david var ju på om att festa så ja kanske slår honom en pling då.


jaja de blir säkert bra de.. :)


jag är så lycklig för att jag fick idag veta att jag kommer att få vara minst tre veckor till på det stället som jag är och jobbar på just nu! och de känns så himla bra, för jag vill verkligen inte därifrån!!!! trivs så bra med karlarna denna :) haha fermeco forever som min chef sa igår när jag prata med honom ;p

jaja ska sova eller nått nu! ha de bra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0