så lejd man får va...

idag har vart en otroligt påfrestande och jobbig dag på jobbet, men den gick ändå hyfsat fort så de gick som bra ändå :)

män  måste ju verkligen vara dom mest mystiska varelser som jag någonsin träffat på... men de har nog alla förstått vid det här laget! att killar är nått jag aldrig riktigt kommer förstå mej på.  men då är ju jag också en människa som bryr mej onödigt mycket om dom också så jag antar att jag får skylla mej själv :p man ska tydligen bry sej så lite som bara möjligt eller nåt?

P, killen från i fredags, är då verkligen mystisk. har ingen aning hur de kommer gå dära. de är som både spännande och irriterande på samma gång, men då har ju jag inget tålamod heller... jaja skit samma var de väl?

jaja får sevad som händer i helgen. ännu ärdet ju bara måndag.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0