this is SO not the time to be yourself!

jag står och plockar ur diskmaskinen medan pappa lagar mat och lillebror sitter med en kompis i datarummet. mitt inne i min egna värld så sjunger jag min alldeles EGNA version av jordin sparks "no air". pötsligt slutar pappa skära korven och kollar på mej och ropar mitt namn. förvånad över att någon kan avbryta mitt vackra solonummer kollar jag något förbryllat upp på min far och får fram ett korthugget: hvah?  han påminner mej om gästen som sitter i datarummet och säger med ett leende på läpparna: det är inte riktigt läge för dej att vara dej själv just nu. då börjar jag ju självklart att asgarva och jag tror INTE att antes kompis fann mej mer normal när han hörde detta, eftersom att dom förmodligen inte hört det jag och pappa har pratat om. det enda han hör är ett plötsligt utbrott av skratt ifrån mej... sorry ante! :P hehe

weeser - pork and beans

amadeus <3

Kommentarer
Postat av: dorotea

hahahaha jag fnissade :D

2008-09-25 @ 00:40:26
Postat av: Titti

Var är du vännen?

2008-09-26 @ 23:09:52
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0