tihi :)

igår vart absolut inte som jag någonsin vågat trott :O klockan 21 hör P av sej o frågar vad som händer ikväll och jag hade ju som bara tänkt ta de lungt.. då säger han att han ska ut och då piggna ja plötsligt till, kommer på att dorro festar så ja ringer henne, far dit, är väl framme kring 23. sitter där ett tag, far på pentan och tråkar (jag var nykter) bland tusentals folk. då ska dorro på big boy med nån , men ja stannar ett tag med petra o dom . sen tappar ja bort dom, så ja går till biggan och träffar dorro. irriterad över att karln ej hört av sej. men då tillslut så plingar de till i telefonen :) P!! wihoo :) så då gick jag och träffa han osv osv... :)

de var allt trevligt de ;d


 hihi dehär är så spännande ;p

  

   puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0