just another day in paradise

väldigt snöigt för tillfället! och kallt...

snart fyller jag år! och det är prins/prinsess tema som gäller :) känns bra :) dock så är de jätte många folk ja vill bjuda, men med tanke på min lilla lägenhet så kommer ja inte att kunna bjuda alla ja vill.. men ja ska göra mitt allra bästa för att trycka in så många som möjligt!

är i sikan och tvättar ;D har fortfarande inte vågat mej ner i tvättstugan till lägenheten :p ska äta hära också . sen så blir de tjejmys i öjebyn :) förmodligen melodifestivalen men ja vet inte? jaja de blir säkert bra vilket som :)

trivs bra med läget just nu :)

"asså jag älskar dej så jävla mycket. du är så jävla bra. finns de nåt bättre än vi två?"

you´ll be in my heart. from this day on, now, and forever more.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0