varför vill man ha allt eller inget?

om man är singel så vet man vart man har sej själv.
om man har ett fast och stadigt förhållande så vet man vart man har sej själv. (oftast.)
om man är i ett fram-och-tillbaka-förhållande med en kille som velar hit och dit, så blir världen helt plötsligt upp och ner vänd. men vet inte vart man har nånting, speciellt sej själv.
Därför vill vi ha antingen allt eller inget...


idag är jag i sikan och ska göra mina tårtor. fast inte riktigt klara då eftersom vi inte ska ha dom förrens på fredag då ja fyller år! :) så de blir att göra tårtbottnar och frysa ner, sen garnera dom på fredag :)

hihi amadeus är ju här i sikfors och de är alltid lika kul att se han när man har varit ifrån varandra ett tag :) sötast i hela världen är han<3

kom och fika på fredag vettja ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag kommer förbi och kikar in på fredag! Puss snyggo!

2009-02-18 @ 20:57:05
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Titti

Hihi :) Du var ju i ditt rum då och pratade i telefonen! Jag letade typ efter dig men då ja väl var där nere tänkte jag att ni allihopa var nog ute men jag orkade inte gå ut för att jag var sleten...

2009-02-20 @ 23:59:00
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0