2010

Julklappar:
*Skridskor!!!
*sängkläder
*stekpanna
*el-visp
*strykjärn
*madrass
*verktyg

plus att jag köpte mej täckbyxa och täckjacka för pengarna jag fick i julklapp av mormor :)

igår var de nyårsafon, jag och niklas var med hans kompisar i en hyrd lokal. trevligt folk och roliga lekar! kändes dock inte som nyårsafton men jaja! hade väldigt trevligt dan före nyår, då var vi hos några vänner till niklas också. spela lite bingo och lite poker och sen blev de att spela wii-sport, lite bowling och golf och jag ägde sönder alla i bowlingen :D fick sju strikar i rad, 254 poäng totalt och de var första ggn jag provade de :p

idag är jag i sikan och äter mat! vi har ätit lax och potatis med rom-sås. mums! sen blir de efterrätt också :)

hoppas alla har haft en bra jul och ett gott nytt år :) hade dock ingen mobil på mej igår om folk undrar varför ja inte har önskat gott nytt år till nån... men ja gör de nu istället! :)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Katarina

gott nytt år! Jäckvik saknade dig! :)

2010-01-02 @ 12:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0