it´s my birthday!

idag har jag haft kalas för hela slanten ;) mat och fika! kyckling-taco-tårta, köttfärs-taco-limpa och vanlig tacos(självplock!) sen så har jag haft GI-muffins, chokladbollar, brownies, mariakaka, och en GI-jordgubbstårta som blev jättegod! jag har fått jättefina presenter; en grillpanna, svart sängöverkast, ett ljus, TULPANER i massor ;) pengar och en webkamera som jag inte tror att jag har tänkt behålla! tror inte jag kommer använda den så mkt... sen så har jag fått ett hopp-rep och en rock-ring som var i barnstorlek, men som får duga tills jag får den riktiga ;)

bra grejer! :) nu blir de nog att sova! tar på krafterna att ha storkalas...

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0