Lukas <3

Idag har Lukas farit till hundhimlen... Men det känns okej, han var så himla dålig och sjuk fram och tillbaka hela tiden så han har de mycket bättre nu. Han var jättemager och orkade knappt stå upp typ... Men nu får han fara till himlen och träffa Tarzan ! har inte gråtit så mycket idag, kändes som att jag gjorde bort de sist han var sjuk, dagen före julafton då jag även TRODDE att han hade dött, men de hade han inte , han glömde väl bara bort att andas för en stund... ända sen dess har jag ju förstått att de inte har varit så länge kvar så jag har haft tid att förbereda mej. Jag och Niklas har varit i Sikfors idag och sagt hej då till han också. De kommer att kännas tomt utan han, min älskade lilla gubbe...

Imorgon ska vi till IKEA! känns bra med tanke på hur länge jag har tjatat :)

på fredag får jag finbesök från boden ! ska bli himla trevligt :D

jappjapp.

Kommentarer
Postat av: Titti

:( Vila i frid Lukas! Hoppas du träffar Tarzan :) PUSS

2011-01-12 @ 15:54:38
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0