oktober

har fått lägenhet nu! dock från 1 december, så de blir att flytta till sikfors en månad.. sen flyttar ja tillbaka till samma byggnad, våning, bara dörren mittemot den vi har nu! ;) fast en etta då! typ kring 35kvm. HE BLIR BRA!

får jobba ganska mycket än så länge, de är ju skönt slippa tänka på stålarna ;) dock så har ja en inflammation i min handled just nu, så nu går de lite sämre med jobbandet... men förhoppningsvis så ska de väl gå över snart!

idag har jag och niklas varit på en liten biltur ut i skogen och så har britt fått springa lös som en galning! :) sen så har vi ätit taco-middag och nu vankas soff-mys och idol :)

imorgon bjuder jag tjejorna på middag! skriver inte vad de blir, för de ska bli en överraskning, men gott är de då! har dock aldrig provat göra de själv! men de ska nog gå bra :)

nästa helg måste vi börja flytta, men jag hoppas vi kan sova i lägenheten under helgen och hinna med lite halloweenpartaj! sista helgen i läggan... känns overkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0